Biblioteca de Investigación

Estas Filtrando por:

Artículos

Pablo Rodrigo

Does it really pay to be good, everywhere? A Fisrt step to understand the corporate social and financial performance link in Latin American controversial industries., Business Ethics: A European Review, 25, 286-309

Constanza Bianchi

Internet marketing and export market growth in Chile, Journal of Business Research, 426-434, 69

Sandra Milberg

Vulnerability of global brand to negative feedback effects, Journal of Business Research, ,

Jorge Niño - Augusto Castillo

Estandarizar o no estandarizar, esa es la pregunta, Academia Revista Latinoamericana de Administración, , 38-54

Jorge Niño

Cambios contables y rentabilidad de las acciones en Chile., Estudios de Información y Control de Gestió, , 1-19

Jorge Niño

Información contenida en el EVA: interpretación y evidencia empírica en Chile, Academia, Revista Latinoamericana de Administración, , 1-24

Sandra Milberg

Compromising the Compromise Effect: Brands Matter, Marketing Letters, 18, 223-236

Constanza Bianchi

Drivers of local food consumption: A comparative study, British Food Journal, 2282-2299, 117

Jorge Niño - Augusto Castillo - Salvador Zurita

Costo de capital e impuestos en un sistema tributario integrado y en uno no integrado Generalización del modelo, El Trimestre Económico, 109-132, Vol LXXXI(1)

Redes Sociales
Instagram