Universidad Adolfo Ibañez

Publicaciones

Estas Filtrando por:

Publicaciones

International Segmentation Using Biplots: A Diffusion Approach., Journal of Global Marketing, 27,

Jorge Niño - Augusto Castillo - Salvador Zurita

Costo de capital e impuestos en un sistema tributario integrado y en uno no integrado Generalización del modelo, El Trimestre Económico, 109-132, Vol LXXXI(1)

Constanza Bianchi

Antecedents of consumer brand loyalty in the Australian wine industry, Journal of Wine Research, 91-104, 25

Constanza Bianchi

Investigating attitudes towards three South American destinations in an emerging long haul market using a model of consumer-based brand equity (CBBE), Tourism Management, 215-223, 42

Constanza Bianchi

Internationalisation of Emerging Market Firms: An Exploratory Study of Chilean Companies, International Journal of Emerging Markets, 54-71, 9

Guillermo Paraje

Desigualdad e inequidad en la utilización de servicios médicos según grupos etarios en Chile, 2000-2011., Revista Panamericana de Salud Pública, 36,

The structure of equity markets across countries: Scarcity and stock valuations ., Finance Research Letters, 11,

Guillermo Paraje

La investigación en salud y la evaluación de tecnologías sanitarias en Chile., Revista Medica de Chile, 142,

Rodolfo Carvajal

Using diversification, communication and parallelism to solve mixed-integer linear programs, Operations Research Letters, 186-189, 42

Redes Sociales
Instagram